Aplikacja mobilna
Aktualności, wydarzenia i powiadomienia
Aplikacja oferuje błyskawiczny dostęp do gminnych aktualności i wydarzeń. Dzięki niej otrzymasz powiadomienia o sytuacji kryzysowej czy terminie wywozu odpadów.
Zgłaszanie problemów
Aplikacja w bardzo prosty sposób pozwala na zgłaszanie różnych problemów czy usterek. Może to być np. niebezpieczne miejsce, awaria oświetlenia ulicznego, problem z wywozem odpadów czy dzikie wysypisko śmieci. Wybierz kategorię zgłoszenia, zrób zdjęcie, naciśnij przycisk lokalizowania i wyślij zgłoszenie.
Kalendarz wywozu odpadów
Aplikacja przypomni o terminie odbioru poszczególnych odpadów, poinformuje o zasadach prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów, powiadomi o aktualnościach związanych z tą tematyką.
Moduły dostępne w aplikacji:
- aktualności
- zgłaszanie problemów
- powiadomienia push
- ulubione treści
- mapa interaktywna
- kalendarz wywozu odpadów z powiadomieniami
- integracja z Regionalnym Systemem Ostrzegania
Można też zeskanować poniższy kod by pobrać aplikację na smartfona:
lub iphone:
APLIKACJA "GMINA CHRZĄSTOWICE" ZOSTAŁA WDROŻONA W RAMACH PROJEKTU I UMOWY:
Umowa o powierzenie grantu o numerze 2979/1/2021 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU - działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00