Informacja z dnia 11 października 2022 r. o przebiegu i wynikach konsultacji społecznych
Informacja o przeprowadzonych konsultacjach projektu uchwały w sprawie Programu współpracy Gminy Chrząstowice z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2023 rok
Konsultacje, w celu poznania opinii organizacji pozarządowych i podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznym i o wolontariacie, dotyczących projektu uchwały w sprawie przyjęcia projektu Programu współpracy Gminy Chrząstowice z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2023 r., zgodnie z zarządzeniem nr 517.2022 Wójta Gminy Chrząstowice z dnia 28 września 2022 r., zostały przeprowadzone w formie publikacji projektu uchwały w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej www.chrzastowice.pl w dniach od 29 września do 10 października 2022 r. Konsultacjom społecznym Programu współpracy Gminy Chrząstowice z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2023 rok towarzyszyła akcja informacyjna, w której zastosowano następujące narzędzia komunikacyjne: gminny serwis internetowy, Biuletyn Informacji Publicznej, portal społecznościowy i mailing do organizacji pozarządowych. Podczas konsultacji zgłoszono dwie uwagi, z których jedną uwzględniono, a jedną odrzucono. Szczegóły uwzględnia załącznik do niniejszej informacji.
Wójt Gminy Chrząstowice Florian Ciecior
Załącznik do informacji z dnia 11.10.2022 r. o przebiegu i wynikach konsultacji społecznych projektu uchwały w sprawie Programu współpracy Gminy Chrząstowice z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2023 rok
LP | NAZWA ORGANIZACJI | PROPONOWANE ZMIANY | STATUS | UZASADNIENIE |
1. | Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Wsi Suchy Bór | W rozdziale 7, paragraf 13 Punkt 3.1 – propozycja, by wydłużyć termin uzupełnienia braków formalnych z 3 do 7 dni
| Nie uwzględniono | Przedłużenie tego terminu niepotrzebnie wydłuży proces weryfikacji ofert, opóźni możliwość posiedzenia komisji i podpisywanie umów. Braki formalne dotyczą wyłącznie podpisów i pieczątki. Fakt, iż w ogóle tego rodzaju braki można uzupełnić jest i tak na korzyść organizacji. Sporo konkursów wyklucza w ogóle możliwość tego typu uzupełnień. |
2. | Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Wsi Suchy Bór | W rozdziale 8, paragraf 14.3 – propozycja, aby wpisać minimalny liczbowy skład komisji konkursowej | Uwzględniono | Dotychczas uwzględniono maksymalny dziesięcioosobowy skład komisji konkursowej. Uwzględniono propozycję Stowarzyszenia, by minimalny skład osobowy komisji konkursowej wyniósł 5 osób. |